Svanefors perustettiin vuonna 1956. Kaikki alkoi pienestä ruotsalaisesta kylästä jonne torestorpin tehdas sijoitettiin. Verhot kudottiin muutamilla kangaspuilla. 90-luvulla oma tuotanto loppui ja siirryttiin tukkukauppaan ja pari vuotta myöhemmin oli aika ainutlaatuisille, selvästi erottuville kuvioille trendikkäissä värisävyissä.
"Haluamme jokaisen löytävän kanssamme jotain erityistä, henkilökohtaisen suosikkinsa. Siksi pyrimme laajaan ja hyvin yhteensovitettuun valikoimaan – tyylikkäistä klassikoista vahvoihin hahmoihin. Tekstiilit ja kuviot, jotka eroavat toisistaan ja aina yksi asia, joka yhdistää niitä – ruotsalainen design. Tekstiilejämme on saatavilla useissa eri versioissa kodin kaikkiin huoneisiin. Ajatuksena on luoda kokonaisuus ja tuottaa sisustusyksityiskohtia, jotka sopivat yhteen ja täydentävät toisiaan. Ja kaikessa pitäisi olla se erityinen tunne kuin Svaneforsissa – luonnollisuus ja yksinkertaisuus."
Joensuun Verhotalo
Teollisuuskatu 15
80100 Joensuu
050-3813005
www.joensuunverhotalo.fi
2152973-9
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalveluna toimii Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat korttimaksu, verkkopankkimaksut.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrailin ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Joensuun Verhotalo yleiset ehdot.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
info@joensuunverhotalo.fi
050-381 3005 (arkisin klo 10-17)
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Verkkokaupassa on käytössä etämyynnin peruutusoikeus 14 pv. Palautettavan tuotteen on oltava alkuperäisessä pakkauksessa ja sen on oltava käyttämätön.
Huomioithan, että mittatilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.